piątek, 11 października 2013

chanel o As long as you love me. – 3 miesiące temu
-Wynoszę się z tego przeklętego domu. To już drugi pająk, którego tu spotkałam! - powiedziałam, siadając na kanapie, kiedy po raz kolejny dostałam chorego ataku na widok pająka wychodzącego zza szafy. Ja naprawdę ich nie lubię. Delikatnie mówiąc. -Miley, proszę cię, możesz mi wytłumaczyć jakim cudem widząc takiego malutkiego pajączka wpadasz w taką panikę? - Zaśmiał się, klękając przede mną i kładąc dłonie na moje kolana. -On nie był malutki, tylko o-gro-mny - odparłam z oburzeniem, robiąc minę małej dziewczynki z fochem. -Miley - zaczął takim tonem, że byłam już dosłownie pewna, że z...więcej »

Hej :)

chanel o As long as you love me. – 3 miesiące temu
Hej <3 Skarby moje kochane, nie chcę trzymać Was w niepewności. Wrócę do was, obiecałam, a ja dotrzymuję słowa. Nie powiem Wam kiedy, bo chcę, żeby to była niespodzianka, ale powiem Wam tylko tyle - zanim otrzymacie świadectwa, dowiecie się, co dalej u Miley :) much love <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz